CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 19, 2008

Futsal Challenge 7's

Kira-kira sebulan lebih lepas, kami 4e1 telah menganjurkan pertandingan gaya hidup sihat iaitu Futsal Challenge 7's..pertandingan nie disertai oleh seme boys form 4 sahaje.. kami, boys 4e1, sebagai penganjur kepada sukan yang diminati ramai nie telah bersusah payah meminta izinan drpd pihak atasan utk melaksanakan pertandingan dan meminta jasa baik pengetua untuk memsposorkan hadiah untuk pertandingan ini dengan membuat kertas kerja.. tapi aku xlibat ane ngan seme nie.. yang byk nye, apish ngan john r.. smgat gler.. hehe

pertandingan futsal yang julung kali diadakan pada tahun ini disertai oleh 6 kelab yang mewakili kelas masing2.. pertndingn ini tlah mendapat smbutan yg meriah dari seme boys bkn shje form 4 malah form2 len dgn datang memberikn sokogn kpd pskn yg bertndg..



untuk meringkskn crite, pada ahd lepas, mjlis peympain hadiah pertndingn ini telah diadakn.. kami, 4e1 (Underclass Hero FC) telah menjadi naib johan.. pada game final, kami tlah DIKEJUTKAN oleh paskn Wira Muslimin FC(4e3), dimana mereka menang dgn gol nasib je..1-0 hasil jaringan pemain dari perkampungan asli kampung bukit, napi.. tmpt ke-3 kejohann tlah diisi oleh klas 4e7(Kampung Fc) dan tmpt ke-4 jatuh kepada klas gabungan antara 4e4 n 4e5 (Periuk Belanga FC)..Itu sahaja laporn dari bilik gerakn berita semasa Le'Best yang disampaikn oleh RAHAI..hahaha chow lu..

2 comments:

redhot said...

tahniah r..ak pon g skong gop pe..sbb tu r adeeeeeeeee gop no..huhuhu...xD

-Bambino- said...

ceh,, awok mg g sokong wat malu awok aku je..
nk men jd malu..haha..
tgk g blog bru apush??