CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 5, 2009

Kembali...

setelah sekian lama aku membawa diriku ini jauh dari blog aku ini, aku kembali menulis lagi.. walaupun dulu aku ada masa untuk menulis, tetapi sikapku yang malas membuatkan blog aku tidak diupdate selama 5 minggu..kcian pembaca setia aku menunggu post2 aku..hahaha..koyaa skit yer..jangan marah.. di sini juga aku ingin memohon maaf pada bulan februari kerana aku tidak dapat meletakkan sebarang post pun pada bulan tersebut..haha..kcian..boley kew mintak maaf ngan bulan februari??tanyaku dengan perasaan agak bodoh..huhuhu..lantak r..ape nak jadi, jadilah..haha..xtahu bnde plok wase..hehe..

banyak benda sangat berlaku selama 5 minggu nie..sukan sekolah la, ragbi msst la, tu la, nie la.. tapi soe r, aku xley nk cte sebab 2 seme cte2 lame..yang lepas biar lah dia pergi dengan jayanya..hehe..ermm.. post nie aku nak bagitaw sal pew ekk?? aku pown xde idea nie.. ape kata, memandangkan kita berada di bulan mac/march, kita cakap sal bulan nie la yer..hehe.. daripada pemerhatian aku, bulan mac telah melahirkan banyak individu-individu yang sangat berguna kepada masyarakat dan negara..huhu..contoh yang terdekat adalah aku..haha..

dalam sekolah aku, terdapat ramai pelajar yang lahir dalam bulan mac.. antara yang aku tahu ialah zeni(kud**g), sepull(as*ro), aiman(b*yo), shahil(it*m), kimin(nyek),hilmi(k*da), ex-lebest - rosek, dan yang paling penting.... rahai..haha nie list yang laki-laki r..xtahu r ade ag yang tertinggal..soe r..hehe.. yang pempuan rmai ag ase..tapi malas r nak tulis banyak2..hehe.. seme individu yang lahir pada bulan mac nie sangat berguna pada sekolah..haha berdasarkan budak sekolah aku lah.. pelajar yang lahir dalam bulan len jgn dengki taw..haha ok, lepas nie kita akan tengok ciri orang yang lahir pada bulan mac..

amaran: setiap ciri-ciri tersebut tidak boley dipercayai taw..jangan mempercayainya.. hanya sedakar untuk hiburan..ini cumalah ramalan para manusia..hehe..

Rahsia kelahiran di Bulan Mac

* Berpesonaliti menarik dan menawan.
* Mudah didampingi.
* Sangat pemalu dan pemendam rasa.
* Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
* Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
* Suka pada kedamaian.
* Sangat peka pada orang lain.
* Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
* Tidak cepat marah dan sangat amanah.
* Tahu membalas dan mengenang budi.
* Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
* Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
* Suka berangan-angan.
* Suka melancong.
* Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
* Kelam kabut dalam memilih pasangan.
* Suka dengan hiasan rumahtangga.
* Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
* Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
* Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan

7 comments:

arefief007 said...

aku sokong bulan mac melahirkan individu cemerlang pun sbb ad org penting lam idup aku lahir lam bulan ni.. huk8.. 4/3/92.. sape erk?

-Bambino- said...

ceyh..hox 2 xkait..
len r 20 mac..
ke guane??
huhuhu....

Unknown said...

owh camtu yerk....soey r tecpt or telewat ucap HEPI BURFDAY....huhu

kuniy said...

hoittt...bino

-Bambino- said...

ololo kuniy..
haha..

Anonymous said...

gue stuju..
aq 27 mac..
he3

-Bambino- said...

laa..ramai ngat owg baek2 bulan mac..
hahaha...