CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, November 25, 2008

Masanya Dah Sampai...

arghh..aku da bosan dengan seme nie..bosan..cukup bosan..tp..bosan dengan apa nie??..plek2 sokmo..huk67..x de la..sebenarnya, aku da bosan jadi gnie..jd gnie?? jd cmne?? jd gnie r..!!..gnie 2 gane??g2 r..gane??!! haha23.. terasa diriku amat bodoh plak main camnie..huk67.. sebenarnya, jadi malas..da sampai masanya untuk aku berubah..tp....mcm mane?? 2 la masalahnya skrg...cuti ini, aku abiskan masa dengan main games sokmo..klu x Legend of Rise, main PES 09 kat PS2..sebab 2 aku rase aku kene rajinkan diri sket lps nie..aku dah cuba tp g2 r..bley buat rajin skit2 je baru..tp da bgs la 2 drpd x rajin lgsg kn.. tp...rajin ke klu setakat baca sket2 psl form 5 2..hampeh tul..mls gler aku..dua hari lps bru aku start sentuh buku..2 pown buku seteguh karang..buku g2 pown ambil masa 2 hari nk abis..haha..da mmg aku jenis mls baca novel..xmcm bdk pempuan kls aku..baca novel da ceroh..mcm org gler..haha..nsib bek la buku 2 kire best gak, klu x, arap nk abis aku baca..aku arap lps nie aku dapat bca abis kerusi ngan the pearl lak..lps 2 try uat sket2 keje cuti t'ancam yg masih di dlm kotak aku 2..cian...hehe..jgn jd mls ngat tau..nasihat aku untuk diri sendiri..hehe..da la org lain ramai yg pg tuisyen, aku gak relax jew duk umah..beku la otak aku msk skola 6t..wakaka..ermm..mls la aku cte byk2 sal kemalasan aku nie..uat malu jew..huk7..daaaa!!!

3 comments:

redhot said...

ak br bc 3 m/s steguh karang...rajen x ak?

-Bambino- said...

wah.....
rajin ngat mg...
dgki molek aku..haha..
bez r cte 2..
bce r....

redhot said...

i try my besh..dh abs 2 bab..huhu..mju dh cket..