CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, December 19, 2008

Kem SPM 09 Le'BEST(Siri I)

muahahahahahahahahaha...
ermmm...macam mana nak mula nie ekkk??..ala..mula je la macam mana pun..tapi macam mane?? ala, mula je..!! macam mane??!! gitu2 la!! gane??!! wei tolol!! mula je la.. huk67.. sekali lagi diriku terasa bodoh yang amat sangat..huhu.. Pada 13 hingga 18 Disember yang lalu yakni minggu lepas, sekolah aku, SMK. Lembah Bidong telah mengatur langkah yang awal bagi calon SPM dan PMR nya dengan mengadakan Kem Kecemerlangan PMR dan SPM edisi pertama iaitu edisi khas cuti..haha.. kem ini adalah ujian pemanasan badan bagi calon yang akan mengambil peperiksaan bagi tahun 2009..huhu.. walaupun kem ini kene bayar RM50, tapi aku xkisah mana sebab bukan duit aku..haha..lagipun, aku rase berbaloi jugaklah dengan kem ini..aku pun banyak jugak dapat ilmu2 baru..daripada duduk kat rumah saja..hehe.. kepada sesiapa yang tidak menghadari ke kem ini, anda sangat rugi kerana anda pun kene bayar gak nanti RM50 2..hahaha!! rugi ooo..tapi g2 r, padan muka..ermm..

ermmm..aku pun malas da nak crite panjang..kat cnie aku nk tunjuk sedikit gambar semasa kem ini dilansungkan..tapi ada la sekeping dua yang sama dengan post kat blog apish gak..dye mmg, nk tiru aku sokmo..hahaha...

nie gambar aku dan geng2 dorm aku yang lain semasa kem 2..rocek pun ada skali..dye pun join kem nie..tapi kcian.. bayaran dye RM100..hehehe..yang pegang gitar 2 orang2 yang xde bakat sebenarnya..buat2 pandai je la..yakni koya..hehe..


time nie sebenarnya majlis perasmian penutup sedang dijalankan tapi sek2 nie duk main ambik gambar..hahaha..xlame pas2 baru pergi..aku g pun xmasuk dewan, g belakang dewan je..sedar x sedar da abis..haha


haah..nie gambar paling penting..huhu..nie menunjukkan dua orang pelajar yang dipilih sebagai pelajar terbaik semasa kem..paling berdisiplin..dengan kata lain, tokoh pelajar zaman sekarang la..hahaha..

gambar nie aku xtahu nak terang macam mane..sekadar hiasan dalam blog nie kot..hehe..saje2 letak jew kot..gambar lepas nie paling mahal..hahaha


kenal x nie sape??..haha.. time kem nie, dye diberi gelaran Mat Ge'lang..nama 2 sebenarnya diambil sempena orang gler Kampung Asing, kampung john..haha..aku pown plek kenapa beliau(gambar) digelar sebagai orang gler nie..haha..tapi tengak sendiri r cara pemakaian kain pelikat oleh beliau..haha..sama2 kita fikirkan..haha.. untuk post kali nie, sebarang ketidakpuasan hati atau pe2, sila antar komen kepada aku..haha.. di sini saje untuk kali nie.. soe seme kepada sesiapa yang terlibat..huhu..semua nie hanyalah gurauan sahaja..rekaan semata-mata untuk tontonan ramai..tataaaa!!!

8 comments:

arefief007 said...
This comment has been removed by the author.
arefief007 said...

niru2... haha.. bodo eh..sian taper... malu r yer.. tp bgs gop.. haha.. seag, mg r org tamer yg kater kem ni sdp.. 6 org agi kater bosan laker... ke mung wak sedap jer?haha...

-Bambino- said...

tobat r..aku wase cian gak tp g2 r..aku dop ckp saje..aku buat..haha.. sedap pew..mg mane thu xdop prasan..huhu sedap bhgian len r..bkn blajo..haha

arefief007 said...

ceh.. egtkn sedap bhgn blajo.. dh sedap bhgn naper?

J4smin 4L z4hR4 said...

g kem dpt bju ker??

-Bambino- said...

bhgian sembang..enjoy..
g2 r..haha..
mmg la dpt..
xkn beli lak..hehehe..
pegetua ckap, setaip kem ade bju..
haha..reka jew yg 2..hehe

adik_lizzie said...

ha!!!gotcha!!!
ey,sdp bhgn pe 2???
ooo...there must b smthng..
hihihi..

iman said...

k0tor nagt d0m...
hancuss..
cam lam t0ng smph..
hu765...(grau jek)